[vc_row][vc_column][vc_column_text]

AURO je lider na području ekoloških prirodnih boja, proizvoda za njegu drva i proizvoda za čišćenje. Naše boje, lakovi, lazure, ulja, voskovi, sredstva za čišćenje i njegu od prirodnih materijala učinkoviti su i jedinstveni u svojoj kombinaciji kvalitete i ekološke orjentacije.

Osnivanje: 1983 kao GmbH, 1998 pretvaranje u javno društvo s ograničenom odgovornošću.

Nadzorni odbor:
Professor Dr. Arnim von Gleich (predsjednik nadzornog odbora)
Thomas Lange
Dipl.-Ing. Jan Fischer

Odbor: Edwin Hribek

Mjesto proizvodnje: Braunschweig, Njemačka

Prekretnice u povijesti tvrtke AURO

  • 2019: Kao rezultat suradnje sa španjolskom tvrtkom Graphenstone, visoko inovativni proizvodi tvrtke AURO postigli su zrelost na tržištu,                                                                npr. Ecolith  vapnene boje za unutarnju primjenu i fasade.
  • 2017: Godine AURO je uspio kao prvi proizvođač boja koji je razvio mehanički sustav nijansiranja boja za zidove s postojanim ekološkim pastama.                                            COLOURS FOR LIFE Premium boje za zidove i strop predstavljene su na tržištu.
  • 2015: AURO za razvoj proizvoda pokreće nova najsuvremenija biogena veziva u novim područjima tehničkih preformansi
  • 2014: Od tradicije do inovacije. Klasične boje i njihove priče. Stari proizvodi iz asortimana “klasičnog izdanja” stvorili su nove.
  • 2012: Od 2012. godine velika ulaganja u osoblje na području istraživanja i razvoja, otpreme i logistike, kao i prodaje u zemlji i inozemstvu.
  • 2009: Obnova upravne zgrade s integracijom Shop & Showrooms,kao buduća investicija u tvrtku
  • 2008: Uvođenje na tržište Profi-asortimana vapna. Mineralne boje za sanaciju plijesni. AURO brzo stječe tržišni udio i može dodatno                                                                       proširiti svoj asortiman.
  • 2007: Uvođenje na tržište asortimana za njegu ”briljantna rješenja”. Ekološko-tehničko specijalno sredstvo za čišćenje za sva područja kućanstva.
  • 2006: Test pobjeda za AURO Holzlasur, Aqua br. 160-84 u najpoznatijem njemačkom časopisu o zaštiti potrošača.
  • 2004: Uvođenje novog koncepta etiketiranja s revidiranim asortimanom proizvoda za sva područja proizvoda.
  • 2001: Kompletna paleta AURO proizvoda na tržištu bez otapala: boje, lakovi, voskovi, ulja bez otapala.
  • 1999: Nagrada za zaštitu okoliša međunarodne zaklade za zaštitu okoliša “Friends of the Earth”
  • 1998: Početak istraživačkog i razvojnog projekta: “Prirodne boje bez otapala” uz podršku DBU-a.
  • 1994: Dodjela AURO-u nagrade B.A.U.M.- za okoliš
  • 1992: WWF/Capital: Nagrada Dr. Hermann Fischer kao “Eko-menadžer godine”
  • 1990: Novo predstavljanje asortimana deterdženata (AURO-marke AWALAN)
  • 1989: Prvo ispitivanje proizvoda: AURO Wandfarbe: Stiftung Warentest “dobra”
  • 1983: Osnivanje AURO Pflanzenchemie GmbH u Braunschweig-u (od 1998: AG)

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]