ČESTO POSTAVLJENA PITANJA
Dostava robe koja je odmah dostupna vrši se u roku od 1 do 3 radna dana. Iznimka su rijetko naseljena područja i otoci za koje je potrebno koji dan duže (kao i za paletnu dostavu). KGM ima veliki lager na kojemu je odmah dostupan određeni dio asortimana, dok je ostalo potrebno naručiti iz uvoza te će u tom slučaju rok isporuke biti nešto duži (uglavnom oko 10 radnih dana).
Sve cijene su izražene u kunama (HRK), u iznosu bez PDV-a, kao i uključenim PDV-om. Izražene cijene vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja upita/narudžbe. U cijenu artikla nisu uračunati troškovi dostave koji će biti posebno navedeni prilikom izrade ponude. Troškovi dostave se ne uvećavaju ukoliko se narudžba isporučuje u nekoliko navrata, ali se mogu uvećati za dodatne troškove koji mogu nastati prilikom dostave (npr. isporuka paletnih pošiljaka). U slučaju da se cijena proizvoda ili troška isporuke tijekom narudžbe promijeni, KGM će o tome prethodno obavijestiti kupca. Rabate je moguće odobriti na veće količine kao i stalnim kupcima. Zadržavamo pravo na pogreške u cijeni te, u slučaju iste, biti ćete pravovremeno obaviješteni.
U slučaju da je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan isporučenom robom, može uputiti prigovor ili primjedbu. Pisane prigovore možete poslati na e-mail kgm@kgm.hr s detaljnim opisima i popratnim fotografijama. Rok za reklamacije je 3 mjeseca od datuma računa. Na sve primjedbe i prigovore odgovoriti ćemo u što krećem roku.
Kupac ima pravo na opravdani prigovor u sljedećim slučajevima:
isporuka robe koja nije naručena
isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
KGM se obvezuje u roku od 15 dana od zaprimljenog prigovora u pisanom obliku odgovoriti na prigovor. U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod. U tom slučaju KGM snosi troškove povrata ili troškove zamjene proizvoda s novim proizvodom.
Ako Vam naručeni proizvod iz nekog razloga ne odgovara, možemo izvršiti njegovu zamjenu. Povrat ili zamjena proizvoda je moguća samo ako ste sačuvali original ambalažu, niste skidali original etikete i ako nisu nastala vidljiva oštećenja samog proizvoda. U tom slučaju kupac snosi troškove slanja proizvoda na našu adresu, a prilikom slanja zamjenskog proizvoda kupac je ponovno dužan platiti većinski dio iznosa poštarine.
Ako se dogodila naša greška prilikom slanja proizvoda, trošak poštarine u oba smjera snosi KGM (povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla).
Naručeni proizvod je moguće zamijeniti u roku od 14 dana od zaprimanja paketa. Molimo Vas da nas prije povrata svakako kontaktirate mailom ili telefonski kako bismo utvrdili sve potrebne detalje. Prilikom povrata proizvoda preporučujemo da na paket jasno istaknute da je riječ o povratu ili zamjeni.
Naručene artikle možete platiti na dva načina:
– po ponudi
– kreditnom karticom
1. PLAĆANJE PO PONUDI (virmansko plaćanje) – plaćanje je moguće i uplatom po ponudi, što se dogovori u komunikaciji s našim komercijalistima. Na ponudi se nalaze svi potrebni podaci na temelju kojih možete izvršiti uplatu. Uplatu možete realizirati putem internet bankarstva, u poslovnoj banci ili pošti prema navedenim podacima. Po primitku uplate robu šaljemo na Vašu adresu te preporučujemo da nam dokaz o uplati pošaljete na e-mail radi ubrzanja postupka.
2. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA – Plaćanje je moguće slijedećim karticama: Visa, Mastercard, Maestro, Diners.